top of page
-
Ar teikiate pristatymo, transportavimo paslaugą?Šiuo metu siuntų transportavimo paslaugos neteikiame. Klientai patys veža užsakymus į maistomatus, kur pirkėjai vėliau juos pasiima.
-
Kur rasti maistomatų žemėlapį?Atraskite maistomatą arčiausiai jūsų: https://www.sharefreeze.lt/maistomatu-adresai
-
Per kiek laiko klientas turi atsiimti savo užsakymą?Rezervavus skyrelį, užsakymą be papildomo mokesčio klientas gali atsiimti iki kitos dienos vidurnakčio.
-
Jeigu klientas neatsiima užsakymo, ar taikomas papildomas mokestis?Taip, 1.00 € +PVM už kiekvieną papildomą parą.
-
Ar maistomatais gali naudotis ir fiziniai asmenys?Taip.
-
Ar norint naudotis maistomatais reikalinga sutartis?Sutartis reikalinga juridiniams asmenims, o fiziniai asmenys turi susipažinti ir sutikti su bendrosiomis taisyklėmis.
-
Kokie skyrelių matmenys?Atsiėmimo skyrelio matmenys: Aukštis – 460 mm Plotis – 390 mm Gylis – 520 mm Šaldiklio matmenys: Aukštis – 317 mm Plotis – 270 mm Gylis – 520 mm
-
Jei tam pačiam užsakymui reikia 2 skirtingų temperatūros režimų, ar paslauga kainuoja dvigubai?Ne, mokate kaip už vieną užsakymą.
-
Ar kraudami prekes skirtingi asmenys gali naudoti tą patį QR kodą?Taip. QR kodas generuojamas juridiniam asmeniui, todėl juo naudotis gali ir darbuotojai.
-
Kada, užsiregistravęs į savitarną, galėsiu pradėti naudotis maistomatų paslauga?Kai tik patvirtinsime duomenis ir pasirašysime sutartį. Įprastai per 1-3 dienas.
-
Ar galima integracija su Woocommerce?Taip.
-
Ar klientas gali apmokėti užsakymą maistomate banko kortele?Ne, tokios galimybės nėra.
-
Ar galima atšaukti rezervaciją?Ne.
-
Ar garantuojate, kad produktai nesuges?Taip. Kviečiame susipažinti su bendrosios maistomatų paslaugų teikimo sąlygomis:
-
Prieš kiek laiko galima rezervuoti maistomato skyrių?Maistomato skyrių galite rezervuoti 2 savaites į priekį.
-
Ar įdėti/išimti prekes galima bet kuriuo paros metu?Taip.
-
Kuriuose miestuose yra ShareFreeze maistomatai?Vilniuje.
-
Kaip naudotis ShareFreeze maistomatais?
bottom of page